Zwroty

Darmowy zwrot

Zwrot towaru do nas jest bezpłatny i masz do tego pełne prawo. Wystarczy skorzystać z załączonej w opakowaniu etykiety zwrotnej, która jest z góry opłacona i zawsze znajduje się w opakowaniu. Jeśli z jakiegoś powodu, etykieta uległa zniszczeniu, skontaktuj się z obsługą kienta w celu otrzymania nowej. 

Oto jak to robisz:

Prawidłowo zapakowane okulary należy włożyć do opakowania i bezpiecznie zamknąć. Towar należy zwrócić w tym samym oryginalnym opakowaniu, w jakim został dostarczony. Następnie należy nakleić załączoną etykietę zwrotną w widocznym miejscu na paczce i przekazać ją do dostawy (za pośrednictwem Poczty Polskiej w lokalnym urządzie pocztowym lub sklepie pocztowym).

Zwróć uwagę, że przesyłka zwrotna jest bezpłatna tylko wtedy, gdy korzystasz z dołączonej etykiety zwrotnej Luxreaders.

Gdy zarejestrujemy Twój zwrot w naszym magazynie, automatycznie otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem o dostarczeniu wraz z informacją o zwrocie pieniędzy. Cały proces może zająć do 30 dni.

Zwrot pieniędzy

Po zarejestrowaniu produktu w naszym magazynie, zwrócimy całość Twojej opłaconej kwoty, w tym wszelkie koszty związane z dostawą. Nie dotyczy to jednak następujących przypadków:

  • Jeśli kupiłeś kilka pozycji w zamówieniu i żałujesz tylko części zakupu, nie zwrócimy kosztów dostawy.
  • Jeśli wybrałeś formę dostawy, która jest droższa niż najtańsza forma dostawy jaką oferujemy, nie otrzymasz zwrotu dodatkowych kosztów.


Zwrócimy kwotę bez zbędnej zwłoki, w przeciągu kilku dni od daty otrzymania przez nas zwrotu towaru do magazynu.