Zasady i warunki

Niniejsze warunki handlu i dostawy obowiązują w przypadku produktów zakupionych na stronie www.luxreaders.pl. Aby kupować na Luxreaders.pl, musisz mieć co najmniej 18 lat i posiadać ważną kartę płatniczą akceptowaną przez Luxreaders. Luxreaders.pl jest własnością Luxreaders ApS, CVR 38454749.

Robiąc zakupy na Luxreaders.pl, akceptujesz te warunki i dlatego jesteś zobowiązany do zapoznania się z nimi przed złożeniem zamówienia. Luxreaders może od czasu do czasu zmieniać te warunki, dlatego należy je czytać za każdym razem, gdy robisz zakupy w Luxreaders.pl. Warunki zostały ostatnio zaktualizowane 25 października 2017 r. 

Płatność i dostawa

Akceptujemy płatności za pomocą Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, oraz używamy metod Przelewy24 i Paypal. Kwota zostanie naliczona po wysłaniu produktu.

Ceny podane są w polskich złotówkach. Do ceny doliczona zostanie cena za przesyłkę w zależności od wybranej formy dostawy na końcu procesu zamówienia.

Czas dostawy zajmuje średnio 2-6 dni roboczych po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia. Luxreaders zastrzega sobie prawo do czasu dostawy w przypadku siły wyższej. 

Prawo do rezygnacji

Nie posiadamy możliwości rezygnacji z zamówienia, ponieważ staramy się wysyłać nasze paczki jak naszybciej to możliwe. Jednak masz prawo do zwrotu zakupu bez podania przyczyny. Jeśli kupiłeś więcej niż jeden produkt w zamówieniu, możesz zwrócić niektóre lub wszystkie produkty. Przeczytaj poniżej o zwrocie kosztów wysyłki w przypadku zwrotu.

W celu zwrotu po prostu zapakuj paczkę w orginalne opakowanie i odeślij do nas. Możesz się z nami skontaktować, aby zapytać o pomoc przy zwrocie. Możesz wysłać do nas list na Luxreaders ApS, pod adresem Milcom A / S, Hørmarken 7, 3520 Farum, Dania lub wysłać wiadomość e-mail na adres hi@luxreaders.pl.

Nie możesz dokonać anulowania zakupu, po prostu odmawiając otrzymania produktu lub nie odbierając go bez poinformowania Luxreaders o chęci anulowania i zwrotu zakupu.

Jeśli postanowisz zwrócić zakupiony produktu, musisz go przesłać do nas Luxreaders ApS, pod adresem Milcom A/S, Hørmarken 7, 3520 Farum. Do opakowania dołączona jest etykieta zwrotna, którą wystarczy przykleić na orginalne pudełko w jakim otrzymano produkt i odesłać.

Zwrot kosztów przy rezygnacji

Po anulowaniu zwracamy wszystkie płatności, w tym koszty wysyłki. Nie dotyczy to jednak następującego przypadku:

Jeśli kupiłeś kilka produktów w zamówieniu i anulujesz tylko część swojego zakupu, nie zwrócimy kosztów wysyłki.

Jeśli wybrałeś opcję dostawy, która jest droższa niż najtańsza opcja, którą oferujemy, nie zwracamy dodatkowych kosztów.

Zwracamy kwotę bez zbędnej zwłoki, w czasie maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania powiadomienia o zwrocie. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania zwróconego towaru lub do czasu dostarczenia przez Państwa dokumentacji potwierdzającej zwrot towaru.

Zwrotu pieniędzy dokonamy przy użyciu tych samych środków płatności, które zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej. W każdym przypadku nie zostaniesz obciążony żadnymi opłatami w wyniku zwrotu.

Testowanie produktu i opakowania

Ponosisz odpowiedzialność za ewentualne pogorszenie jakości towaru, które spowodowane jest korzystaniem z towaru w sposób inny niż przeznaczony. Możesz w normalny sposób przetestować produkt, tak jak masz możliwość w sklepie. Jednak jeśli został on użyty w sposób, który nie jest dozwolony, co doprowadziło do uszkodzenia i wartość produktu została pogorszona, możesz się spodziewać, że odliczymy kwotę związaną z naprawą produktu. 

Powinieneś także upewnić się, że przedmiot jest bezpiecznie zapakowany podczas zwrotu. Ponosisz ryzyko związane z przesyłką/towarem, dopóki jej nie otrzymamy. Dlatego zachowaj pokwitowanie pocztowe i ewentualnie numer śledzenia.

Skargi i reklamacje

Jeśli zakupiony produkt ma wady - np. wady materiałowe lub produkcyjne - obowiązują duńskie przepisy dotyczące sprzedaży. Reklamacje dotyczące wad produktu można złożyć w ciągu 24 miesięcy od daty dostawy, kontaktując się z nami za pośrednictwem strony hi@luxreaders.pl.

Prosimy o jak najdokładniejsze wyjaśnienie, na czym polega problem. Nie jest to wymagane, ale ułatwia zlokalizowanie błędu i zminimalizowanie czasu przetwarzania reklamacji.

Jeśli reklamacja jest uzasadniona, a wady nie można usunąć bez zwrotu produktu, zwrócimy uzasadnione koszty wysyłki. Pamiętaj, że produkt zawsze musi być wysyłany w odpowiednim opakowaniu i że powinieneś otrzymać pokwitowanie wysyłki. Zachowaj pokwitowania pocztowe, w tym informacje o kosztach wysyłki i ewentualnie numer śledzenia. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.