E-mail:
Obsługa klienta:
Czas odpowiedzi w ciągu 48h
w regularne dni robocze
Często zadawane pytania
Dostawa i zwrot
Ile kosztuje dostawa?
Jeżeli kupisz 2 lub więcej par okularów otrzymasz darmową dostawę. Przy zakupie jednej 1 pary, koszt dostawy wynosi 19 zł.
Jak długi jest czas dostawy?
Przy złożeniu zamówienia przed godziną 14:00 w dni robocze twoje zamówienie zostanie przygotowane i wysłane tego samego dnia. Przy zamówieniach po godzinie 14:00 czy podczas weekendu, zamówienie zostanie wysłane następnego dnia roboczego. Czas dostawy może się różnić w różnych krajach lecz czas dostawy średnio trwa 2 do 6 dni od dnia złożenia zamówienia.
Należy pamiętać, że pandemia COVID-19 może wpłynąć na czas dostawy, co może wydłużyć dostawę o dodatkowe dni.
Darmowy zwrot
Zwrot towaru do nas jest bezpłatny i masz do tego pełne prawo. Wystarczy skorzystać z załączonej w opakowaniu etykiety zwrotnej, która jest z góry opłacona i zawsze znajduje się w opakowaniu. Bezpiecznie zapakuj towary w to samo oryginalne opakowanie, w jakim zostały dostarczone i naklej dołączoną etykietę zwrotną.
Dowiedź się więcej o pełnym procesie zwrotu tutaj.
Nie otrzymałem/am etykiety zwrotnej
Jeśli nie otrzymałeś etykiety zwrotnej wraz z zamówieniem, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Z łatwością możemy wysłać Ci nową opłaconą z góry etykietę zwrotną, którą wystarczy wydrukować.
Jak mogę wymienić produkt?
Jeśli chcesz wymienić niektóre zakupione produkty, wystarczy po prostu odesłać do nas produkty, które chcesz wymienić.
Okulary, które chcesz wymienić, należy zapakować w oryginalne opakowanie. Następnie wypełnić etykietę zwrotną numerem zamówienia i przykleić ją na opakowaniu. Następnie przekazać go firmie pocztowej, która dostarczyła Ci paczkę.
Gdy otrzymamy paczkę w naszym magazynie, otrzymasz zwrot pieniędzy za produkty, które chcesz wymienić.
Wcześniej skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać taką samą cenę jednostkową, jak przy zamówieniu 3 par. Miej na uwadze jednak, że do kwoty jednostkowej doliczona będzie opłata za dostawę.
Jak mogę zwrócić moje zamówienie?
Włóż dobrze zapakowany produkt do oryginalnie otrzymanego opakowania i zamknij szczelnie. Product musi być zwrócony w tym samym oryginalnym opakowaniu u jakim został dostarczony. Na opakowanie naklej etykietę zwrotną dołączoną do opakowania wraz z dostawą.
Darmowy zwrot jest jedynie możliwy przy załączeniu Luxreaders etykiety zwrotnej. Zostaniesz automatycznie powiadomiony gdy zwrot zostanie zarejestrowany w sytemie w naszym magazynie. Nastepnie zwrócimy kwotę zakupu zgodnie z podanym wcześniej środkiem płatności. Cały proces może zająć do 30 dni w zależności jak szybko paczka zostanie dostarczona do naszego magazynu.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Jeśli postanowisz zwrócić produkt, my zwrócimy wszelkie koszty związane z płatnością. Jednakże, nie tyczy się to poniższych sytuacji:
- Jeżeli zamówiono więcej produktów, lecz tylko chcesz zwrócić część swojego zamówenia, w tym przypadku nie oddajemy za przesyłkę.
- Jeżeli wybrano droższą formę dostawy niż najtańsza proponowana, dodatkowy koszt nie zostanie zwrócony.
Kiedy otrzymamy zwrot produktu do magazynu, zwrócimy wszelkie koszty w czasie jak najkrótszym.
Czy dostarczacie do mojego kraju?
Luxreaders.pl dostarcza tylko do Polski.
Jeśli chcesz dostarczyć do Danii, odwiedź Luxreaders.dk
Jeśli chcesz dostarczyć do Holandii, odwiedźLuxreaders.nl
Jeśli chcesz dostarczyć do Norwegii, odwiedźLuxreaders.no
Jeśli chcesz dostarczyć do Niemiec, odwiedźLuxreaders.de
Jeśli chcesz dostarczyć do Finlandii, odwiedźLuxreaders.fi
Jeśli chcesz dostarczyć do Szwecjii, odwiedź Luxreaders.se
Jeśli chcesz dostarczyć do Włoch, odwiedź Luxreaders.it
Jeśli chcesz dostarczyć do Francji, odwiedźLuxreaders.fr
Jeśli chcesz dostarczyć do Hiszpanii, odwiedźLuxreaders.es
Jeśli chcesz dostarczyć do Wielkiej Brytanii, odwiedźLuxreaders.co.uk
Jeśli chcesz dostarczyć do Belgii czy Luxembourga odwiedź Luxreaders.com
Moje zamówienie
Czy moje zamówienie zostało wysłane?
Gdy tylko zamówenie zostanie wysłane otrzymasz wiadomość potwierdzającą e-mailem. Wiadomość będzie zawierać numer śledzenia. Ten numer nie będzie aktywny dopóki kurier nie zeskanuje paczki przy odbiorze. Może to być wieczorem lub wcześnie rano następnego dnia.
Czy mogę śledzić zamówienie?
Tak. Gdy paczka zostanie wysłana otrzymasz wiadomość z numerem śledzenia na e-mail, który pozwoli na śledzenie paczki. Numer nie będzie aktywny dopóki kurier nie zestanuje paczki przy odbiorze.
Wysyłamy też paczki w postaci listów poleconych do niektórych obszarów. Jeśli Twoja paczka jest wysłana listem poleconym, wówczas numer śledzenia nie pokaże żadnego ruchu.
Czy mogę anulować moje zamówienie?
Niestety nie. Aby dostarczyć towar jak najszybciej rozpoczynamy przetwarzanie zamówienia już po jego otrzymaniu, co oznacza że nie można anulować zamówienia, które już zostało złożone. Zalecamy po otrzymaniu paczki do skorzystania z naszego bezpłatnego zwrotu.
Czy można zmienić zamówienie po jego złożeniu?
Nie. Ze względu na nasze starania, by dostarczyć zamówienie tak szybko jak to możliwe, nie możemy anulować ani zmodyfikować Twojego zamówienia po jego złożeniu.
Co zrobić przy wpisaniu złego adresu?
Jeśli błędnie wpisałeś swój adres, musisz jak najszybciej skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Jeśli to możliwe, od razu zmienimy adres na zamówieniu.
Jeśli zmiana adresu dostawy w zamówieniu nie jest możliwa, znajdziemy inne rozwiązanie!
Otrzymałem/am złe zamówienie
Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt w swoim zamówieniu, wystarczy odesłać paczkę do nas w oryginalnym opakowaniu, korzystając z opłaconej z góry etykiety zwrotnej.
Na etykiecie zwrotnej wystarczy wpisać numer zamówienia, co ułatwi nam przetwarzanie. Musisz zwrócić paczkę do tej samej firmy przewozowej, która ją dostarczyła.
Po zwrocie paczki skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i powiedz, jaki produkt zamówiłeś.
Płatność
Jakie typy kart są akceptowane?
Akceptujemy te typy kart: Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro kredytowa i debetowa.
Kiedy zostanie pobrana płatność?
Po złożeniu zamówienia karta zostanie autoryzowana i otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że zamówienie zostało pomyślnie złożone. Płatność zostanie pobrana dopiero gdy wyślemy Twoje zamówienie z naszego magazynu.
Jeśli Twoja karta nie jest autoryzowana, płatność nie zostanie pobrana, a na ekranie natychmiast otrzymasz powiadomienie, że płatność nie powiodła się. Pamiętaj, że nawet jeśli płatność nie jest autoryzowana, niektórzy wydawcy kart mogą nadal rezerwować pieniądze, co oznacza, że przez pewien czas nie będziesz mieć dostępu do tej kwoty.
Rozmiary, modele i dioptrie
Jakie rozmiary macie dostępne?
Nasze okulary dostępne są w różnych rozmiarach "wąskie", "średnie", "szerokie". Większość naszych modeli jest zaprojektowana w średnich rozmiarach, jednak mamy dostępne modele które mają wąski lub szerszy design zależnie od potrzeb.
Po wybraniu pożądanej pary okularów w sklepie internetowym możesz przewinąć w dół, aby zobaczyć ich dokładne pomiary.
Czy wasze okulary są unisex?
Nasze okulary są całkowicie unisex i są zaprojektowane tak, aby idealnie pasowały zarówno do męskich, jak i żeńskich rysów twarzy. Jednak przeglądając naszą stronę internetową, zauważysz, że często dzielimy nasze okulary na męskie i damskie. Robimy to tylko po to, aby pokazać najlepiej sprzedające się produkty według płci, oferując w ten sposób lepsze wrażenia użytkownika.
Czy mogę dostać okulary z tymi dioptriami i tym rozmiarem?
Istnieje wiele różnych kombinacji specyfikacji o różnej sile i rozmiarach. Nie zawsze możemy zagwarantować dokładną parę okularów, której szukasz, z prawidłowymi pomiarami.
Czasami mogą one być wyprzedane, innym razem może tak być, że nie istnieją w naszej kolekcji.
Zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w sprawie zapytania.
Kiedy dane modele będą ponownie dostępne?
Często trudno powiedzieć, kiedy dana para będzie ponownie dostępna. Dokładamy wszelkich starań, aby zawsze utrzymywać nasze zapasy na maksymalnym poziomie lub przynajmniej uzupełniać je tak szybko, jak to możliwe.
Dopóki pożądane pary nie będą ponownie dostępne, możesz być na bieżąco na naszej stronie z kolekcjami.
Czy jest możliwa regulacja okularów?
Wszystkie nasze pary okularów mają przymocowane elastyczne zawiasy, które zapewniają idealne dopasowanie.
Jeśli elastyczne zawiasy nie wystarczą, ramy można lekko wyregulować, zginając je bez użycia nadmiernej siły.
Informacje kontaktowe Luxreaders
Luxreaders ApS c/o Milcom A/S
CVR: 38454749
Hørmarken 7, 3520 Farum
Dania
Mail: [email protected]
Informacje kontaktowe Luxreaders
Luxreaders ApS c/o Milcom A/S
CVR: 38454749
Hørmarken 7, 3520 Farum
Dania
Mail: [email protected]